Saturday, January 19, 2013

It all sucks!!

Maaf kalo kata-kataku kasar kali ini.

Aku kesal nian malam ni. Sumpahlah. . La capek aku tenago terkuras semingguan ni, jadi aku kiro aku pacak istirahat barang sedikit bae malam minggu ni. Eh dak taunyo kau datang ngancuri mood aku!

Enak bae kau bilang aku ni nikung. La illa, nerimo be belum la sembarangan be kau ngomong. Kau galak dengan lanang tu? ambek! aku dak peduli dak! suko be idak dengan lanang tu.

Woi betino, kau seenaknyo be nelpon terus bilang segalo kato-kato jamban itu ke aku. Dak nyangko aku kau pacak ngomong cak itu dengan aku. Kau pikir kau siapo?

Bukan salah aku la kalo si lanang nembak, bukan salah aku la kalo si lanang galak dengan aku. Mau apo kau?
Teros kau jugo bilang aku ni tega nian dengan kau, nikung orang yang kawan dewek suko.
Ya Allah,sekarang aku tanyo, yang nembak duluan siapo? yang galak duluan siapo?

teros sekarang kau nuduh aku macam itu?
Aku be dak tau kau tu suko dengan lanang sikok tu. bukan salah aku lah oi~

W.O.W -__-)

Sekarang la tebukak kedok kau sebenarnyo tu macak mano. Besyukur nian aku dengan kejadian ni.

asa' kau tau be yo~ si lanang tu la lamo nembak, kalu la seminggu lebeh. cuman belum aku jawab2, kareno aku memang dak punyo perasaan khusus samo diok. Dak ado dak.

Dan sekarang

Kau la aku anggap kawan aku nian, eh dak taunyo? nyaci maki cuma gara-gara lanang be :||
Ambekla lanang tu oleh kau! cak penteng nian lah lanang tu.

belum tentu jugo lanang tu galak dengan kau hahaha.

kau bekato-kato jahat dengan aku, aku jugo pacak lebih jahat lagi. Oke, aku dak akan nyaci-maki langsung dengan kau, tapi aku tulis segalo hal di sini, biak si lanang tau kedok kau. Diok kan galak stalking kesini~ mati lah.

pegilah kau betino~ pegila jauh2 dari idup aku~!

No comments:

Post a Comment